Bezorging & levertijden
Levertijden
Loods 5 heeft geen eigen magazijn, dit houdt in dat je aankopen direct door onze deelnemers worden geleverd. We maken onderscheid in de volgende levertijden:
- Direct leverbaar (op werkdagen voor 15:00 uur besteld – morgen in huis)
- Snel leverbaar (binnen 3 werkdagen in huis)
- Leverbaar binnen 3 tot 5 werkdagen
- Leverbaar binnen 5 tot 7 werkdagen
- Leverbaar binnen 7 tot 14 dagen
- Leverbaar binnen 14 tot 28 dagen
- Leverbaar op afspraak
We geven de levertijden duidelijk aan op de artikelpagina, maar we vermelden het ook nog in je orderbevestiging. Bestellingen die door reguliere pakketbezorgdiensten worden bezorgd, worden automatisch aangeboden. Wanneer de bestelling gereed is, zal je van de desbetreffende bezorgdienst een levermoment ontvangen en eventuele Track&Trace. Heb je een groot artikel besteld dat door een transportpartner wordt geleverd? Dan neemt onze partner contact op om een afspraak in te plannen zodra het artikel is gearriveerd bij onze deelnemer. Onze levertijden zijn indicatief en kunnen daardoor soms afwijken.
Dit doen we terwijl je op je bestelling wacht
Na je betaling wordt je bestelling zo snel mogelijk door onze deelnemers in gereedheid gebracht voor verzending. Wanneer jouw aankoop nog moet worden geproduceerd, ontvang je bericht zodra je bestelling klaarstaat voor verzending.
Tijdens drukke periodes
Op drukke momenten, bijvoorbeeld rondom feestdagen, kan het langer duren dan je van ons gewend bent om je pakket te ontvangen. Hou daarom je Track & Trace goed in de gaten en neem bij vragen contact op met Loods 5 klantenservice.
Bezorgkosten
We rekenen geen bezorgkosten op Loods5.nl, alleen bij onze cadeaukaarten wordt er €3,75 aan verzendkosten aan je winkelwagen toegevoegd. Let op, bij onze winkels gelden afwijkende bezorgkosten!
Kosten retourzending
Toch niet helemaal tevreden over je bestelling? Geen probleem, want bij Loods 5 mag je je bestelling gewoon retour sturen (Let op! Uitgezonderd op maat bestelde artikelen, lichtbronnen, bloemen, planten, beddengoed, cadeaukaarten en diensten die geleverd worden door Loods 5). De kosten van de retourzending zijn altijd voor rekening van de klant. Het retourformulier download je hier.
Service
Je bepaalt zelf wanneer je aankopen worden geleverd, de vervoerder plant hiervoor een afspraak met je in. We leveren je bestelling tot de voordeur op de begane grond. Dit houdt in dat je zelf verantwoordelijk bent voor voldoende hulp bij het tillen om je aankoop naar binnen of naar boven te dragen. Vergeet niet om de deuropeningen, trappenhuizen en lift op te meten voor we van start gaan met de levering. Mocht de inzet van een verhuislift noodzakelijk zijn bij de levering, dan ben je zelf verantwoordelijk voor de kosten hiervan. Helaas is het niet mogelijk om oude meubels mee terug te nemen.
Bezorging Loods 5 eigen collectie
De op maat bestelde (element-)banken en tafels van onze eigen collectie (productnummers beginnend met 0443-) worden op basis van Full Service geleverd door onze transportpartner Nederick. Dit betekent bezorging tot en met de 4e verdieping, zonder hulpmiddelen. Voor de overige verdiepingen dient er een lift aanwezig te zijn waar jouw nieuwe meubel in moet passen. Vergeet daarom niet om de deuropeningen, trappenhuizen en de lift op te meten voor we de levering starten. Mocht de inzet van een verhuislift noodzakelijk zijn bij de levering, dan kan je deze op eigen kosten bestellen bij onze transportpartner tijdens het maken van een bezorgafspraak. We monteren de bank of tafel, zetten hem op de plek waar jij hem wil en nemen het verpakkingsmateriaal weer mee. Wanneer je de bank of tafel ingepakt wil laten, kan Loods 5 op een later moment niet aansprakelijk gesteld worden voor eventuele transportschade.
De op maat bestelde hockers en fauteuils van onze eigen collectie (productnummers beginnend met 0443-) onder de €750,- worden op basis van Basic Delivery geleverd door onze transportpartner Nederick. Dit betekent bezorging tot en met de voordeur. Let op: wordt de hocker of fauteuil in combinatie met een ander artikel van onze eigen collectie (productnummers beginnend met 0443-) besteld en zijn deze artikelen samen hoger dan €750,- dan worden de artikelen automatisch op basis van Full Service geleverd door onze transportpartner Nederick. De op maat bestelde bedden, nachtkastjes en matrassen van onze eigen collectie (productnummers beginnend met 0443-) en het merk Ethnicraft (productnummers beginnend met 0443-) worden ook op basis van Basic Delivery geleverd door onze transportpartner Nederick.
Zodra jouw aankoop van onze eigen collectie klaar is voor bezorging, wordt deze naar onze transportpartner gebracht. Na ontvangst nemen zij contact met je op voor het maken van een bezorgafspraak. Let op: Maak deze bezorgafspraak binnen 2 weken na ontvangst bij onze transportpartner. Blijft je aankoop langer dan 4 weken staan, dan rekent onze transportpartner opslagkosten. Helaas is het niet mogelijk om oude meubels mee terug te nemen.
Transportpartners
Bestellingen die online zijn geplaatst, worden niet geleverd door onze eigen transportservice. Onze deelnemers bepalen zelf met welke transporteur zij werken, zodat zij je pakket zo snel, betaalbaar en veilig mogelijk bij jou kunnen krijgen.
Let op
We leveren je bestelling tot de voordeur op de begane grond. Dit houdt in dat je zelf verantwoordelijk bent voor voldoende hulp bij het tillen om je aankoop naar binnen of naar boven te dragen. Vergeet niet om de deuropeningen, trappenhuizen en lift op te meten voor we van start gaan met de levering. Mocht de inzet van een verhuislift noodzakelijk zijn bij de levering, dan ben je zelf verantwoordelijk voor de kosten hiervan. Helaas is het niet mogelijk om oude meubels mee terug te nemen.
Contactgegevens & openingstijden
Hoewel Loods 5 producten aanbiedt van honderden verschillende deelnemers, staat onze eigen klantenservice 7 dagen per week voor je klaar. Neem telefonisch contact op, stuur een e-mail of verstuur een Whatsapp bericht. Je vindt de contactgegevens van Loods 5 klantenservice hier.